Beleid voor retourneren en terugbetalen
Terugbetalingsbeleid
Ons belangrijkste doel is 100% klanttevredenheid.
Neem contact met ons op per e-mail op contact@ mijn-kruis-ketting.nl rechtstreeks via ons contactformulier om uw retourformulier te verkrijgen, dat u moet invullen en meesturen met uw pakket.
De klant is verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van het artikel (met uitzondering van defecte artikelen). Verzendkosten worden niet terugbetaald.
Gratis bezorging in nederland→ 14 dagen retour vanaf ontvangst in brievenbus, nieuw. Neem vooraf contact met ons op.
IK WIL EEN ARTIKEL RUILEN OF RETOURNEREN DAT NIET BIJ ME PAST
Ons standaard retourbeleid is 14 dagen geldig. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds we je bestelling hebben ontvangen, kunnen we over het algemeen geen restitutie of omruiling aanbieden. Klanten die hun bestelling willen ruilen, hebben 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelling de tijd om de bestelling te retourneren.
Hiervoor is het raadzaam om vooraf per e-mail contact met ons op te nemen. Het bestelnummer opgeven (LS…)
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als toen je het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.
We hebben een ontvangstbewijs per e-mail of een ander bewijs van aankoop nodig om je retourzending te verwerken.
Artikelen die niet in de originele staat verkeren, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken, kunnen niet worden geretourneerd.
Restituties of omruilingen worden niet geaccepteerd na 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelling.
Gedetailleerd retourbeleid :
Stap 1: Zorg ervoor dat je aan de volgende voorwaarden voldoet:
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je pakket om het naar ons terug te sturen.
De labels moeten op dezelfde manier aan het artikel bevestigd zijn als toen je het ontving.
Het artikel moet nieuw en ongewassen zijn.
Als de koper van gedachten verandert en zijn geld terug wil, heeft hij 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van zijn bestelling om zijn retouraanvraag naar de klantenservice te sturen via het contactformulier. Als de periode van 14 dagen normaal gesproken op een zaterdag, zondag of officiële feestdag afloopt, wordt deze verlengd tot de eerstvolgende werkdag.
Stap 2: Neem per e-mail contact met ons op via contact@mijn-kruis-ketting.nl of rechtstreeks via ons contactformulier om een retourformulier te ontvangen, dat je moet invullen en bij je pakket moet voegen.
Stap 3: Stuur de artikelen die je wilt retourneren naar het adres dat op het retourformulier staat.
Geef op het formulier duidelijk aan of je een terugbetaling, omruiling of een aankoopbon op de site wilt.
Wij bieden gratis levering voor alle Mijn kruis ketting artikelen, maar je bent zelf verantwoordelijk voor de portokosten.
Als u het document niet kunt afdrukken, kunt u het formulier kopiëren op een vel papier en dit in uw pakket doen.
Op dit vel papier moet staan: je bestelnummer (voorbeeld: LS1122), de naam van de artikelen die je terugstuurt en wat je van de retourzending wilt (terugbetaling, tegoedbon of omruiling met een andere maat/kleur).
Stap 4: Zodra we de artikelen ontvangen, worden ze gecontroleerd en volgens jouw verzoek zullen we:
Je artikelen terugbetalen: je ontvangt een e-mail om te bevestigen dat je bestelling is terugbetaald.
Je artikelen ruilen: de artikelen worden geruild voor de artikelen die je op je retourformulier hebt aangegeven, je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de ruil en een nieuwe bestelling en trackingnummer.
NDD behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren die zijn verzonden of medegedeeld na de retourtermijn, of artikelen die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn ontvangen.
Zodra de retourzending is geaccepteerd, krijg je je geld terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om de aankoop te doen.
De maximale terugbetalingstermijn is 10 dagen.
Houd er rekening mee dat de tijd die nodig is voor terugbetaling altijd afhankelijk is van je bank.
Restituties zijn verschuldigd binnen 10 dagen na ontvangst van de bestelling in ons productiecentrum, d.w.z. zodra deze ons magazijn verlaat.
In geval van een retourzending is Mijn kruis ketting verplicht de door de klant betaalde bedragen terug te betalen, met uitzondering van de retourkosten. De portokosten zijn ten laste van de koper en worden niet terugbetaald. Het is daarom de verantwoordelijkheid van de klant om zelf de verzendkosten te betalen voor het retourneren van het artikel naar ons productiecentrum in Azië en naar het retouradres dat aan de koper zal worden doorgegeven aan de klantenservice. Eventuele verzendkosten zoals voor beveiligde levering worden niet gerestitueerd.
Ik WIL EEN ARTIKEL MET EEN DEFECT TERUGSTUREN (indien van toepassing)
Als een artikel defect is, heeft de klant 48 uur na ontvangst van de bestelling om contact op te nemen met de klantenservice. De klant moet eerst fotobewijs van de defecten in het product (beschrijving en foto’s bijgevoegd) naar de klantenservice sturen via het contactformulier: neem contact met ons op.
We garanderen een volledige terugbetaling van de bestelling in geval van defecte, niet geleverde of niet op voorraad zijnde producten.
→ Als een product een fabricagefout heeft, moet je binnen 48 uur na ontvangst contact met ons opnemen. Na deze periode wordt de bestelling als conform beschouwd.
Stap 1: Stuur ons een e-mail naar contact@mijn-kruis-ketting.nl met je klacht en foto’s van het/de defect(en).
Verwijder vooral nooit de labels of was een ontvangen artikel dat vlekken of defecten vertoont voordat je ons op de hoogte hebt gesteld, anders wordt je claim mogelijk niet in behandeling genomen.
Stap 2: Je aanvraag wordt binnen maximaal 48 uur door ons team verwerkt (zon- en feestdagen niet meegerekend).
Je hebt dan de keuze uit verschillende opties:
Terugbetaling van het defecte artikel door ons
Vervanging van het artikel als we het nog op voorraad hebben
Mogelijkheid tot het verkrijgen van een tegoedbon in de vorm van een tegoedbon voor de hele winkel.
In dit geval kunnen we zelf een retouretiket afdrukken en naar je opsturen. In dit geval zijn de retourkosten voor onze rekening.
TERUGBETALINGEN (indien van toepassing)
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je restitutie al dan niet is goedgekeurd.
Als je verzoek is goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Het kan enige tijd duren voordat je restitutie officieel wordt verzonden.
Als je je restitutie niet binnen twee weken hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via: contact@ndd.com
Attentie: contact@mijn-kruis-ketting.nl
Ik/Wij (*) stel/stellen u (*) hierbij in kennis van mijn/onze (*) herroeping van het contract voor de verkoop van de volgende goederen:
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Ontvangen op __________________
_______________________________________________________
Naam consument(en) :
_______________________________________________________
Adres van consument(en) :
_______________________________________________________
Datum : :
_______________________________________________________
Handtekening van de consument(en) (alleen bij kennisgeving van dit formulier op papier)
_______________________________________________________
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.
→ Houd er rekening mee dat we geen retourzendingen onder rembours accepteren.
Als u in aanmerking komt voor restitutie, zal de restitutie plaatsvinden via de oorspronkelijke betaalwijze.